Muligheder

Teamudvikling

Clients

Man kan udvikle et team eller en medarbejdergruppe på flere måder. Jeg er dog af den overbevisning, at glade, trygge og stærke medarbejdere også er medarbejdere i trivsel, og trivsel kan måles på bundlinjen. Jeg kan både være facilitatoren, der sikre fremgang i en proces, men jeg kan også tage den mere coachende rolle, hvor jeg stiller de gode og udfordrende spørgsmål til teamet og på den måde sikrer en udvikling.
Teamcoaching er ikke rådgivning, men som i en-til-en coachingen er min overbevisning, at svaret findes i fokuspersonen, og i denne sammenhæng så i teamet eller medarbejdergruppen. Som teamcoach kan jeg hjælpe teamet med at blive bevidste om det, der står i vejen for den forandring, der ønskes.
Som eks. på noget af det jeg kan hjælpe med kan nævnes; øge samarbejdsevnen i medarbejdergruppen, sætte gang i udviklings- og værdiprocesser, skabe high performance teams, udfordre medarbejdergruppen (eller ledelsen) til at tænke anderledes samt finde nye muligheder og mange flere ting

Lederudvikling

Har du modet til at kigge på dit lederskab, ønsker du en forandring i måden du udfører dit job på eller måske måden du tænker og handler på, så designer jeg et forløb, der passer til dig og dine behov. Med en kombination af DISC analyse, coaching og mentaltræning kan du blive rykket uendeligt langt i dit lederskab. Hvis du tør?

 

 

Rekruttering

Ved hjælp af Extended DISC værktøjet kan jeg bistå alle typer virksomheder i rekrutteringsprocessen. Det er essentielt for virksomheder at ansætte den rigtige medarbejder i stillingen, da det er enormt omkostningsfuldt med stor medarbejderudskiftning.
Jeg udfører en Extended DISC analyse på de forskellige kandidater og sidder også gerne med til samtalerne, så vi i fællesskab kan finde den rette kandidat til jobbet. Der er mange penge at spare.

Mentaltræning

Mentaltræning er udviklet til og brugt indenfor sportens verden igennem flere årtier. I dag benytter flere og flere danskere mentaltræning i hverdagen både til at kunne præstere bedre, som i sportens verden, men i høj grad også til at få det bedre.
Med mentaltræning lærer du at udnytte lidt mere af hjernens store potentiale samt at blive mere bevidst om hvilke tanker, der styrer dig. Efter ganske få ugers træning vil du opleve større generel trivsel, bedre søvn (nogle oplever endda et mindre søvnbehov), øget pytgrænse og øget bevidsthed, som nogle af "bivirkningerne", og det bedste af det hele er at det virker uanset, om du tror på det eller ej. Det eneste det kræver af dig er, at du træner 15 minutter ca. tre gange ugentligt. Optimalt hver dag. Du kan endda træne, når du lægger dig til at sove om aftenen.
Vi mangler stadig at opleve grænsen for, hvad vores hjerner kan udrette med mentaltræning. 

 

 

coaching

I en-til-en coachingen ligger mit fokus på at skabe et coacingforløb, der passer nøjagtigt til fokuspersonens behov. Forudsætningen for coaching er, at der er et ønske om forandring hos fokuspersonen, og intet er for stort eller småt. 
Coaching kan benyttes både i privat og professionelt regi og kan med fordel kombineres med mentaltræning.

 

 

Follow me

 

  • Louise Brown - Linkedin